Our thoughts on open markets I Adobe |
Just in. Adobe's new ad campaign targeting Apple launched today.
今日の朝刊。アドビがアップルをターゲットに新広告キャンペーンを始めた。もちろんラブレターじゃない。
We love Apple
We love creativity
We love innovation
We love apps
We love the web
We love Flash
We love our 3 million developers
We love healthy competition
We love touch screens
We love our Open Screen Project partners
We love HTML5
We love authoring code only once
We love all devices
We love all platforms
What we don't love is anybody taking away
your freedom to choose what you create, how you create it,
and what you experience on the web.
アップルが好き
クリエイティビティが好き
アプリが好き
ウェブが好き
Flashが好き
うちの300万人いるデベロッパーが好き
健全な競争が好き
タッチスクリーンが好き
オープンスクリーンプロジェクトの仲間が好き
HMTL5が好き
コードは1回書くだけが好き
あらゆるデバイスが好き
あらゆるプラットフォームが好き
好きになれないのは 奪う誰か
何を どう作るか 選ぶ自由をあなたから奪い
ウェブで体験できることを 奪う人
Related:
Highlights: The Journal’s Exclusive Interview With Adobe CEO - Digits - WSJ
Adobe to Apple: If Mac OS X Crashes, It's Not Flash, It's Your Fault - Adobe vs Apple - Gizmodo
ジョブズ書簡に対するAdobeナラヤンCEOの反論(動画あり)
AdobeがAppleをハグ攻め
Comments
Post a Comment