ブログがPhotobucket広告に埋まる:Upgrade to PRO messages all over my blog

It urges you to upgrade ASAP. こんなに賑やかに埋めなくたって(source

I checked my blog last night and I couldn't believe my eyes! Photobucket's ads were taking over my blog! Just like here where I got my template from. Obviously I forgot to transfer all the image files to my host. I changed my template right away and they're all gone. That was quite a mess. -Never rely on somebody else's account!

昨日ブログがPhotobucketの広告に埋まるハプニングがあった。「容量オーバーです。広告外して欲しかったらPROにアップグレードしてください」と50個ぐらい賑やかに出てレイアウトもガタガタ。とても読めない。

トップの画像を外したけどまだダメで、テンプレートをいただいたを見たら、同じ目に遭ってたので、このブログってよりはデザインの人気が出てボタンとかレイアウトの素材のヒット数で容量オーバーになったみたいね。ああ、自分のギャラリーにコピーしておくんだった!

レイアウト変えて片付いたけど、それにしても派手だわね。どこから見ても「お金のないスパムブログ」である。みなさんもレイアウトの容量オーバーにはくれぐれもご用心。

Comments